Κυριακή 23 Απριλίου 2017

στην κόλαση θα πάω

σαν θα πεθάνω μάγκες μου,στην κόλαση θα πάω,
σαράντα γκόμενες να βρω,ωραία να περνάω

αφεντικό ο Βελζεβούλ θα μ’ έχει στα καζάνια
και θα περνάω σάν πασάς σε χρόνους και ζαμάνια

κάτι ‘’θεοσεβούμενες’’ πούχα στη γειτονιά μου,
αέρα θα μου κάνουνε,σαν είμαι στη γωνιά μου

και μερικοί ξενέρωτοι και μεγαλοσταυρίτες,
στην πίσα τους θα σέρνονται,μαζύ μου οι κοπρίτες

πολιτικοί αμέτρητοι και υπουργοί αράδα
και όλοι όσοι βλάψανε γιά χρόνια την Ελλάδα

τα χορταράκια στα ζεστά,με μυρωδάτη φούντα,
θα μεγαλώνουν φίλοι μου,για κάθε παροικούντα

το Προυσαλιό το σέρτικο και το καλό χαρμάνι,
θα το κρατήσω μοναχά, για μένα το αλάνι

γιά όσους ενδιαφέρονται ναρθούνε να με δούνε
μου γράφουν στον αγύριστο,να πώ,πώς θα με βρούνε


Ιωάννης Γ. Χειμωνάκος   23.04.2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου