Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

6η Πανελλήνια Νίκη και η πονεμένη ιστορία της
====================================
στον αθλητισμό δίπλωμα ή μετάλλιο για την 6η Πανελλήνια Νίκη δεν προβλέπεται,ζήτησα λοιπόν τη βεβαίωση από την Πανελλήνια Σκοπευτική Ομοσπονδία Ελλάδος και μάλιστα εις διπλούν για να την χρησημοποίησω όταν ανέβω στη Σουηδία δίδοντας ένα αντίγραφο στο οικείο αστυνομικό τμήμα και το δεύτερο στο σκοπευτικό σύλλογο σε συνάρτηση με την σκοπευτική μου ταυτότητα της ΣΚΟΕ ανανεωμένη για το 2017.

Η Πανελλήνιες Νίκες στο ομαδικό,είναι σαν τις σκυταλοδρομίες στο στίβο δηλαδή μία ομάδα αποτελλούμενη από 3 καλούς αθλητές και ένα απολοιφάδι κερδίζουν τους Πανελλήνιους Αγώνες οπότε το απολοιφάδι είναι Πανελληνιονίκης.
Το ίδιο έγινε και με εμένα στο ρόλο του απολοιφαδιού,όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είμαι 6ος Πανελληνιονίκης,όπως φαίνεται και από τη σχετική βεβαίωση.

Η Πανελλήνια αυτή Νίκη επετεύχθει κάτω από τις παρακάτω συνθήκες.

1.Έκατσα στη γραμμή βολής,αφού προηγουμένως προκρίθηκα στους Πανελλήνιους Αγώνες πυροβόλων με μόνον 1 αγώνα πρόκρισης και μάλιστα μία εβδομάδα πρίν τους αγώνες,αφού ο Παναθηναϊκός δεν μου έδινε όπλο για να προπονηθώ και μου το έδωσε 1 εβδομάδα πρίν τους Πανελλήνιους Αγώνες επειδή δεν περίμενε με τίποτα να προκριθώ και το έκανε για να την βγάλει καθαρή,όμως δεν του έκατσε.

2.Για να αγωνιστείς χρειάζεσαι απαραίτητα έναν αορτήρα.
Ο Παναθηναϊκός είχε 2 αορτήρες,έναν χαλασμένο (του έλλειπε η πεταλούδα που σταθεροποιεί το μήκος του) και έναν καλό και φυσικά εμένα στους Πανελλήνιους Αγώνες μου έδωσε τον χαλασμένο,πράγμα που το είδαν όλοι οι συναθλητές μου στη γραμμή βολής και η προπονήτρια μου κα Ελένη Φωκά (όπως το έβλεπε και στις προπονήσεις από εκεί και μετά),πράγμα που πρακτικά σημαίνει ότι δεν ήταν δυνατόν να έχω σταθερή σκόπευση.

3.Ο αορτήρας έχει έναν μηχανισμό που συνδέεται με το όπλο.
Όλοι οι αθλητές είχαν δικούς τους μηχανισμούς,εγώ δεν είχα και φυσικά ο Παναθηναϊκός μου έδωσε έναν μηχανισμό που από τα 2 του κομμάτια έλλειπε το ένα και δεν ήταν δυνατόν να συνδεθεί με το όπλο,πράγμα που απαγορεύεται σύμφωνα με τους κανονισμούς,αλλά εγώ κάνοντας μία πατέντα, φαινόταν ότι ο αορτήρας ήταν συνδεδεμένος με το όπλο για να μην με αποκλείσουν και ξεγέλασα τους κριτές,πράγμα που το είδαν τόσο ο εκ δεξιών συναθλητής μου,όσο και ο εξ’ αριστερών και με ρώτησαν πώς θα σκοπεύσω.

3.Μονοκυάλι.
Ο Παναθηναϊκός ήταν υποχρεωμένος να μου δώσει μονοκυάλι να αγωνιστώ,ώστε να βλέπω στα 50μ τις βολές μου και να κάνω διορθώσεις.
Φυσικά ο Παναθηναϊκός έχει 2 μονοκυάλια αλλά την συγκεκριμένη ημέρα δεν μου έδωσε κανένα προφασιζόμενος ότι τα χρησημοποιούν άλλοι αθλητές του με αποτέλεσμα να ρίχνω στο γάμο του καραγκιόζη,ποτέ όμως έξω από το στόχο ή ‘’στα τσιμέντα’’ όπως με ειρωνεύονται ο έφορος και ο βοηθός του.

Από εκεί και μετά στις προπονήσεις,εάν και εφόσον ευαρεστείτο ο έφορος και μου έδινε όπλο,μονοκυάλι έφερνε η προπονήτριά μου κα Ελένη Φωκά, γιατί όποτε ζητάγαμε από τον υπεύθυνο του σκοπευτηρίου στο Βύρωνα τα κλειδιά από τα ερμάρια του Παναθηναϊκού,όλως συμπτωματικά ο έφορος είχε ξεχάσει να του τα δώσει.

5.Ο ΗΧΟΣ ΤΗΣ ΣΦΑΙΡΑΣ ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΣΤΟΧΟ
Αφού λοιπόν δεν είχα μονοκυάλι στις προπονήσεις έμαθα ‘’να ακούω τις σφαίρες’’ πράγμα που για εμένα ήταν πολύ εύκολο αφού έχω σπουδάσει και μουσική και ξέρω να ακούω τις νότες,ανάλογα με το μέρος που χτύπαγε η σφαίρα στο στόχο έκανε και διαφορετικό ήχο.
Για αυτή μου την ικανότητα έχω ακούσει τα δουλέματα της ζωής μου από τον έφορο και τον δεξί του χέρι αντί να ντρέπονται για την μικροψυχία τους.

6.Όταν έκατσα στη γραμμή βολής είχα ήδη περάσει 9 βαριά εγκεφαλικά, πράγμα που γνώριζαν οι έφοροι και οι προπονητές μου (οι προπονητές μου το σεβάστηκαν και έδειξαν ότι το εξετίμησαν)

7.Καθήμενος στη γραμμή βολής γνώριζαν όλοι ότι ταλαιπωρούμαι από ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΗ ΤΕΝΟΝΤΙΤΙΔΑ ΒΑΡΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ και οι μόνοι που με αντιμετώπισαν ανάλογα ήταν οι προπονητές μου.

8.Η Πανελλήνια αυτή Νίκη,μου έδινε αυτοδικαίως την πρόκριση και για τους επόμενους Πανελλήνιους Αγώνες του 2017,όπως με διαβεβαίωναν οι υπεύθυνοι του Παναθηναϊκου (έχω κρατημένα τα μηνύματά τους που το αποδεικνύουν,όπως αποδεικνύουν και το γεγονός της αγραμματοσύνης τους κρίνοντας από τη σύνταξη και τις επεξηγήσεις που δίνω σε σχέση με την έννοια Ζεύς και Δίας,έννοιες μάλλον δύσκολες για τον συντάκτη) μέχρι την ημέρα που πήγα στη Σουηδία,όπου με μεγάλη προσπάθεια ο γιός μου,μου βρήκε σκοπευτήριο να προπονούμαι από το οποίο ανέβασα αρκετές φορές και φωτογραφίες,πιστοποιόντας τις προπονήσεις μου.
ΜΕ ΑΠΈΚΛΕΙΣΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ 2017 ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ,ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΜΟΥ ΩΣ ΤΟ ΑΠΟΛΟΙΦΑΔΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ,ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ,με την προφορική αιτιολογία ότι αφού ήμουν στη Σουηδία,δεν ήμουν συνεπής στις προπονήσεις με το σύλλογο παρόλο που στη Σουηδία προπονιόμουνα κανονικά

Αντί λοιπόν να πανηγυρίσει ο Παναθηναϊκός για την επιτυχία αυτή του συλλόγου,εκτός που την ‘’εκαναν γαργάρα’’ άρχισαν να με αντιμετωπίζουν απαξιωτικά και να με λοιδωρούν,με αποκορύφωμα τις χθεσινές ανακοινώσεις του Νίκου Κοκκινάκη,δεξί χέρι του εφόρου,ο οποίος εξηγούσε πόσα κεντρικά δεκάρια δεν πέτυχα και πέραν του αναμφισβήτητου γεγονότος της 6ης Πανελλήνιας Νίκης μου,αμφισβητούσε λοιδορόντας και τη συμμετοχή μου στην Εθνική Ομάδα Στίβου όπου ήμουν μέλος από το 1968 μέχρι το 1974, λέγοντας δημοσίως ότι με είχε ικανό να φόρεσα τη Φανέλλα της Εθνικής και ‘’κολλόντας’’ δίπλα σε συναθλητές μου,να φωτογραφήθηκα.

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.  

Ν Τ Ρ Ο Π Η     Τ Ο Υ Σ !!!

Επειδή έγραψα πολλά,θα συνεχίσω αν προκληθώ με περισσότερα.

Ιωάννης Γ. Χειμωνάκος

και 6ος Πανελληνιονίκης σταθερού στόχου 50μ,στο πυροβόλο τουφέκι ανδρών,πρηνηδόν σύμφωνα με την βεβαίωση της Σκοπευτικής Ομοσπονδίας Ελλαδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου